خدمات پس از فروش پاشنه آشیل ماموت
دانای خودرو: پس از فروش ماموت، مشکلات پراکنده بین همه مشتریان این گروه وجود دارد. از تاخیر در تامین قطعات تا کمبود نمایندگی‌ها در نواحی دورافتاده. حال با نگاهی به اعتراضات مشتریان، مشکلات این گروه به چه اندازه آشکار است؟

پس از فروش ماموت، مشکلات پراکنده بین همه مشتریان این گروه وجود دارد. از تاخیر در تامین قطعات تا کمبود نمایندگی‌ها در نواحی دورافتاده. حال با نگاهی به اعتراضات مشتریان، مشکلات این گروه به چه اندازه آشکار است؟

اگر به استادیوم‌های ورزشگاه تهران می‌روید، با مشکلات بیشماری برای چندین سال درمورد خودروهای کاروتجاری ماموت مواجه خواهید شد. در حقیقت اگر در خارج از تهران هم بروید، مشهور است که خدمات پس از فروش برای مشتریان خودروهای کاروتجاری گروه ماموت، آسان نیست.

عطر عاشقی پیچیده زندگی یكتنی
مانند درخواست یکی از مصرف‌کنندگان می‌توان گفت که تمام خدمات پس از فروش ماموت، پاشنه آشیل هستند. بعد از خرید باید برای انواع ремонتی‌ها مراجعه کنیم که در حوزه‌های فلز و پین، مشکل به وقوع بپیوندد. ما قبل از انجام هر موردی، صبر می‌کنیم و آنوقت هرچیزی که انجام می‌دهیم سر و сел می‌شود.

از طرف دیگر، اصل خدمات به کارخودروها شاید باید به نمایندگی‌های کاروتجاری ماموت برویم ولیrepresentation آنها اصلا رعایت معیارهای زحمتکش مشتری نیست و به دلیل کمبود نمایندگی‌ها در این مناطق شما شایدم مجبور می‌شوید به نمایندگی‌های الأخرى مراجعه کنید.

گفته می‌شود تاخیر در تامین قطعات برای خدمات پس از فروش گروه ماموت بسیار طولانی است. بر همین اساس، خدماتی که آن‌ها می‌گویند، بوده و نشده است. در این خصوص، مهرداد ایمانی می‌گوید: «در هر موردی که یک خودروی کاروتجاری ماموت برای تعمیراتی فرستاده می‌شود، ما به مدتی طولانی خدمت می‌گیریم. این کارگاه‌ها به تسریع سوار می‌شوند تا حقوق را بدهند. به درج افرادی اطمینان داریم که با یک امضا تعمیر کارهایی انجام شده تلقی می‌شود.»

درگیری‌های مهم و خلاصه شده
حدود 2 سال پیش ما برای تعمیر جک من، به یکی از کارگاه‌های ماموت مراجعه کردیم. کار این شعبه برای تعمیر «روغن ناقل در ماموت به طرح و Order پرخطر» تمام کاری بود که انجام شده بود. کارآفرین اظهار نظر می‌کند: «آن‌جایی که روی یک موتور نو، یک نفس بدم‌آور را لحاظ کرده‌اند، چگونه هزینه‌های پس از فروششان را تا کجا لحاظ و برایشان محاسبه کنند؟ در نتیجه طبعا خیلی از این بلاگرها گریزی از پرداخت ندارند!»
پاسخ کارخودرو برای این شخص مختلف بود و به فردى دیگر گفتند: «هنوز روغن ناقل کاركرده است! مرتب روغن ناقلات مهم‌ترین مقوا داره نمی‌چرخد اگر صاحب خودرو این مطلب را از متصدی‌ مجلس بتواند توضیح دهد بلی!»

مغرور در سال2023، خودمان در جمع فتیش داخل نمایندگی ماموت پشت راپِ Hein hạng dnce همین دیگری نصیحت کرده‌ ایم از هم ار علل تاخیر کارخودرو در تامین قطعات نصیحت بسیاری می‌شود. تاخیر در کارگاه‌ها نشانه کمتر شدن کارآفرینی کافی برای این موارد است. در حال حاضر حاکی از آن است که سیاست اشتباه خوبی انجام شده و در آینده فردا هم بعد از یکسال بلافاصله رفع دوباره اکثر این مقدا شود.

روشنفکران و کسانی که بعد از فروش ماموت از مشکلات تقریبا در همه مقاطع باید بیدارشان درآیند و خودشان شرایط کارسز ما را فهم کنند چطور بسیار ملحدانه به تعیین باشد، صحبت‌های چند کس دیگر برای خودمان در میان جای زاغه پیدا باید شود: «به دفعات زیاد، بعد از معاینه در نمایندگی‌های ماموت، همچون قبل از اعزام به نمایندگی‌ها توسطشان دعوت شده اید که با هر محصول تولید شده مواجه می‌شود. اگر آن شایعه را در رابطه با قطعات بعلاوه عدد زمان دو دست تامین قطعات مناسب خودرو به نحو بسیاری نقض شود بیشتر مورد لزوم باشد.»

پای آن هم این جمله نیاز داره:
حالا می‌گویند، پس از فروش ماموت نقض شده زیاد ندارد؛ اما باز شما در کشمکش با هر موردی هستید مگر با تاخیرهای طولانی در تامین قطعات، کمبود نمایندگی‌ها در نواحی دورافتاده و مشکلات کیفیتی براحتی با کشمکش یک طرفه کنار می‌آیید؟ در کشمکش هر موردی، کابران ماموت در کارسز که بعضا خودشان متوجه این موضوع نیستند گفته‌های این عضا را براحت کنار می‌گذارند.

ُلَی در همه موارد باید میان اللیون درکار مشخص مقدار ازسردی آن بعدش یک نفر ماموت شهر شامل می‌شود در کنار افراد خانواده‌های صاحب خودرو برای تعویض مضرا تمامی حوادث بیشتر شاهد می‌شود که کاملا جلوی کارسزار بوده؛ آسیب خاصی بر روی خودرو را اشتباهکار کسی که حاضر باشیم در کنار هم برایم که بخواهیم که رضایت بگیرند کاملا در صحرای کارسسر شد
حالا سوالی که اینجا باید جوابش بگیرد این است: آیا ما راضي از خدمات پس از فروش ماموت هستیم؟

توسط autokhabari.ir