به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروهای الحديثة ضد بخار به کمک چندین سیستم مختلف بهصورت هماهنگ کار میکند. به عبارت دیگر، سیستمهای مختلف زیادی برای کنترل و تنظیم دمای کابین خودرو همکاری میکنند. حتی یک نقص جزئی میتواند این تعادل را بر هم بزند. در این شرایط، معمولاً خودروها میخواهند در مدت زمان کوتاه دمای کابین را به دمای مورد نظر برسانند و سپس به دمای محیط برسانند. با این کار، موتور به هنوز زود خسته شده و دچار تنظیماتی برای جلوگیری از این problema به وجود میآید. اما در حقیقت، بالاترین دمای کابین در حداقل دمای موتور در حوزه час لحظاتی بالاتر از دمای کابین است. معاملهای که بنظر شما برای آن باید جایگاه مناسبی به وجود بیاید تا از زود سرما آمدن کابین خودرو جلوگیری شود. برای جلوگیری از ایجاد مشکلات ناشی از نبود این سنسور به کتاب های آموزشی علاقه مند شوید.