اما تغییرات در مدیریت ایران‌خودرو به این تغییرات در سطح راه حل خبری هم منجر شده است. در این ماهان پیش از این تغییرات چشمگیر، ایران‌خودرو از پروژه‌هایش به عنوان نشان‌دهنده رقابت با برندهای برتر جهانی صحبت کرده بود و می‌خواست با تخصصی کردن محصولات خود و ایده‌آل‌سازی تولید به رقابت در بازارهای جهانی برسد.

اما مشخص شده که تحت مدیریت جدید، توجه زیادی به استانداردسازی، طراحی و کیفیت محصولات داشته شده است. در این روز و پیش از این تغییرات، قول استفاده از پلتفرم جدید T1 برتری هم داده‌اند تا سطح کیفی محصولات یک نقطه صفر را در محصولات این شرکت رقم بزند.

روند عمقی که الآن در ایران‌خودرو در حال اجراست، از بازنگری در ساختارها تا استانداردسازی و طراحی sảnکت بخوبی نشان‌دهنده قدم‌هایی است که برای ارتقا برند و محصول این شرکت طی شده است. کنترل کیفی با دقت بیشتر، سرمایه‌گذاری در طرح‌ریزی مجدد محصولات، و اینکه از قوانین کیفیت درجه یک اروپا گرفته تا الزامات کشور ما استفاده‌شده است، نشان می‌دهد که شرکت ایران‌خودرو در حالگرم کردن خود در بازار جهانی است.

توسط autokhabari.ir