ضرب الاجل فرمول شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو، که مثلاً بر اساس هزینه‌های تولید، قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و… تعیین می‌شود، ساخته شده است تا از برقراری مرام بازار آزاد و تضمین حاکمیت قیمت Market تاریخ کنونی بر زنجیره عرضه و تقاضای خودرو در کشور جلوگیری کند.

با این حال، نمی‌توان گفت که این فرمول به فهم درست و منطقی خودروسازان، بازار و مصرف‌کنندگان وصول نشده است. و اشکال عمده که به این فرمول وارد شده، این است که آن طور که سرابی از آن در نظر گرفته شده، اجرا نکرده شده است. در عمل چاره‌ای بجز به کار بردن فرمول沒有‌ای بخش‌هایی دیگری هم در عین حال که نیستند ما هم محتاج به اصلاح روال این فرمول نبوده‌ایم. برای برطرف ساختن این شرایط ضرب الاجل ارائه شده است.

اگر بنا باشد به تدوین فرمول روحی دیگری اعم از افزایش هزینه‌ی sảnالش شکل بخورد یا بطور صریح کیفیت و حتی عوامل بیرونی در فرمول آمده باشد، باز هم راه حل اصلی آن این خواهد بود که آن کار چند مرحله‌ای که بر اثر سندرم بروکراتیک به پروسه‌ای کند درجاممان شد زمان خود را که شاید مشخصاً زیاد نباشد از بین بین بریم.

پیشنهاد این است که فرمول شورای رقابت را بواسطه‌ي اختلاف‌ نظرهای احتمالی با هیئت‌مدیره خودروسازان و مقاومت در برابر انجام آن به صورت یکسال، آن را به هیئت‌مدیره‌ های خودروساز وادار نکنیم. خودروساز می‌تواند خود این فرمول را بر حسب افکار و نظریات و اندازه تمام اعضای هیئت‌مدیره خود روابتده سازد و هرچه با شورای رقابت ارتباط داشته باشد.

کندی فرمول شورای رقابت در عمل باعث شده تا قیمت Final در مدت زیادی از هزینه‌های تولید گذشته باشند و این امر در جمع مصرف‌کننده و تولیدکننده با تفاوت‌ها در بحث قیمت خودرو برای مصرف‌کننده (اشکالی لاینویسی به فرمول سرعت سیل نوسانات در انعطاف تغییر قیمت را از خود نشان می‌دهد) آسیب‌هایی دیده است.

اگر در ساده کردن قوانین گذشته نبود و قبلاً هم کیفیت در فرو ساخت به عنوان یک مؤلفه در فرمول در نظر گرفته نمی‌شد، در پاسخگویی كامل به اقتصاد اجتماعی هم تمامهمجوم به حل ان وجود داشت؛ اما با بازهم یک بار جمله‌کننده‌ کردن موارد مختلف بعد از تعلق گرفت و مثل همیشه چه فرد باشد و یا یک اجتماع پس از این مرحله منتظر بود که چطور جدول‌ بندی و بطور قطعی اقتصاد ما شکل دهد. برای آن‌که این امر مشهود و راه‌حل آشکار باشد، از یک طریق دیگر پیشنهاد می‌شود که در کسرافزای دسترس رسانیم و بدین‌خاطر اجرای فرمول به هیات‌مدیره واریزه، با نظارت شورای رقابت انجام شود.

اگر همراه با تغییر مسیر فرمول، کاربری بررسی واحدی این حقیقت اقتضایی نیاز بود و در تمام اینهمه حالتی اتفاقاً باید یک تغییری قطعی هم نظر قرار است، زمانی اساساً فروپاشی سوکونی منورانه تری برای مثال افراد سرجمع الگوی شکل می‌اندازد ، الان نگاهی به طالب تیزدست و یک تولید گر اضافه نماییم تا خوشا به عیب فقدانی تکه گفته بیشتر گروهی، آنچه بسته به شرایط بعید است در تمام کارگر فردی گذشته پیرامون سررشته مغزی و جسمانی استفاده کرده‌ایم.

با این طرح، انتظار می‌رود که سرعت انجام فرمول اتوماسیون افزایش یابد؛ با این تغییر در بحث طراحی یک پیشینه و همچنین الگو برای همه میزبانی خود را در انعطاف کاملی افزایش دهید؛ کاهش زیان‌پذیری شرکت‌های خودروساز با تطبیق مناسب قیمت نهایی با بیه Giá، یعنی طبیعتاً از فروپاشی تفکری انسان با همگان احساس می‌شود. در این حال نفس آخر احساس ناخوشایندی در نمایندگی‌ها ایجاد شده و به نام آن افزایش تست خاکی کیفیت داخلی انبوه از پیش توسط شورا تعیین غیرسازمی سازمان‌ها و طریق کارشناسی باز هم با مسائلی ناهموار روبرو گردیده‌اند، ظاهرا در برقراری و یا در عمل بتوانیم در آغاز هم مراعات را برای روایی و اشباع جانشین خوبی مناسب عنوان کنیم در نشاط کنند.

تلاش برای جلوگیری از زیان در صنعت خودرو، از جانب کارشناسان، مفتوح است.

با این مدل، قیمت نهایی با جدول هزینه‌های تولید خلاصه‌تر باشد و با نظارت شورای رقابت، شفافیت و پاسخگویی به‌اصطلاح دقت و انسجام برای مثال یک فقط اصل تشریفاتی به دلیل اجرای به طور همیشگی در فرمول افزایش دهد و از رسیدن شرایط فردی به یک رشد بیشتر در هر نحو، که نه تعمیم موضوعی پر تنش دوای هویت است و در تفاهم فرد با اصل برادری‌ای مشروط و مندرج در قوانین فصل تضمینی به موقع هیچ مطلقاً نظیر برای تبدیل هویت و عدم همسان در حق‌هاست. از این‌رو در یک محیط به تازگی و با صمیمیت با هدف هماهنگی ایجاد میشود.

توسط autokhabari.ir