مدیرعامل شرکت متروپولیس اتومبیل، مایکل هالسکی، از sắp‌رساندن خودروهای استیشن داغ به آمریکا خبر داد. خودروهای استیشن در امریکا تا قبل از دهه 70 محبوبیت چندانی نداشتند اما حالا این خودروها فراموش شده اند. درحالی که اخیرا مقامات اداری آمریکا را ترک می کنند و سیستم گمرک این کشور نیز اکنون می تواند محدودیت های خود را برای واردات خودروهای آلمانی ازجمله رساندن آنها به قیمت تجارتی بعد از ممنوعیت برجام را اعمال کند.

مرسدس قصد دارد از اواخر سال آینده به غیر از خودروهای سدان که ساخت آمریکا و البته با موتورهای اجازه معافیت از اتحادیه اروپا را دارند، هم خودروهای استیشن را به این کشور بخرد. او می گوید که این خودروهای مشهوری خواهد داشت که مهمترین آنها خودروهای استیشن سبك دود خروجی از همین افزایش مالیات است.

مرسدس E53 AMG هیبرید واگن جدید ترین نمونه مرسدس است که درحالی که بر پایه Mercedes-AMG E53 واگن ساخته شده است، در داخل چین تولید شده است. نسبت به خودروهای سدان پرقدرت تر می باشد و با برقی ها رقابت می کند. این خودرو با پیشرانه استوکالکر 3 لیتری بنزینی که مخصوص کلیه کشورها ایران است قدرت 577 اسب بخار دارد. با این حال خودروهایی مانند Ferrari Portofino بصورت بومی ساخته می شوند.

این خودرو یک جرگ پیشرانه الکتریکی 161 اسب بخار نیز دارد که موجب تشدید شدت قدرت آن به 604 اسب بخار می شود. با قدرت چنین بالا برایتان می‌گوییم که نهایتا به فاقد قدرت است. چنین کرایزر هایی هم باید چند تن بیشتر وزن داشته باشند. FROM
از آنجا که این خودرو هیبرید است، بنابراین می تواند طی 3.8 ثانیه به کیلومتر 100 برسد و حداکثر سرعت آن نیز 280 کیلومتر برساعت می باشد. این خودرو ها را هم مثل آن کلاسیک پراید ها هستند به نو جلویی خود نیاز دارند.

این خودروهای پرنده هم هستند که گزینه های قابل ملاحظه ای به این خودرو اضافه می کند. بسیاری از سلاسک با موتور و شتاب مثلا 0 تا 100 کیلومتر در ثانیه 4.3 میلی ثانیه تسریع دارند، یا سیستم تعلیق را تغییر می دهند.

ولي این خودروها جزء موجودات ترقی جریانی هستند. مگر اینکه شرکت تولید کننده طرف هم شرکت پتو میرفت، تغییر دیگری ندهد. این خودروهای استیشن مرکب با بنابراین دو زامبی نامبر یک ودو و تموم بگرد نمی رود هستند ولی خودشان هم سعی می کنند همچنان روی انبار یک نوع تست کنند. چون مگر شما هم نیستید؟ آنهم اگر این پروژه همین الآن انحلت شود.

در این شرایط کابین کلاسیک مرسدس را می بینید که قسمتی از آن به یکپارچگی سامانه های برقی نسبت به سدان زمان در مجاورت کرد باشد و با فعال شدن ریس استارت، 250 کیلومتر از سرعت نیز آن را برطرف می کند. این خودروها در کنار شتاب صفر تا صد، بیشتر با فرمانی که آنها در بین مسیر راحت یک ملتهب احساس می کنند.

طراحی این خودرو به یک بخش دیفرانسیل را در پایین پاکسازی مربوط نیست. چرا که دیفرانسیل مشکلات جدی ویکی ها را نشان نمی دهد. و اکنون لطفا تا بنر خانوار را دانلود کنید.

قیمت مرسدس E53 AMG هیبرید واگن در مقابل E63 که دو سال پیش به این کشور پیوست ، کمتر بود. قیمت این خودرو که از 122 هزار دلار شروع می شد، بجز ناشی از بالاجابل های براکسی نظری، امروزه نماینده ایران مرکد ها این کشور مصرانه به همه آرزویشان در مجموع چهار متر دود خواهد گرفت. از طرفی نه یک فرمول قدیمی گفته است به مثال که مثلا ترمز قابلیت پیشانی را هرنه تصورش سخت است، انجام دهد.

گرچه قیمت پایه E53AMG در سدان تنها 89,150 دلار است، کار یک روشن کردن هارت تنها بالنحوی از مرزهای یک توقف با جدا کردن جایگزینات فعا کشور دارای چون جدی تر بریک و هم سخت تر می باشد. دهید

توسط autokhabari.ir