برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی، قبل از هر چیز به یک زمینه مناسب نیاز است، تا نتیجه نهایی راضی‌کننده باشد. به همین دلیل یک طراح لهستانی به نام Jacek Mulak که در شرکت Cardsharper Customs فعالیت دارد، به سراغ هوندا CB550 مدل 1977 رفته و آن را به یک نمونه خاص تبدیل کرده است. البته یک طراح گرافیک به نام Michal Cwiek نیز با وی همکاری داشته است.

نمونه‌­ای که برای انجام این پروژه انتخاب شد، توسط مالک قبلی دستخوش برخی تغییرات قرار گرفته بود که مورد پسند این دو طراح قرار نمی­‌گرفت.
در نخستین گام و پس از حذف سیستم تعلیق و ترمزهای قدیمی، مواردی شامل تعلیق جلو چنگالی Showa متعلق به سوزوکی GSX-R با کاهش 25 میلیمتری ارتفاع، کالیپر ترمز Tokico، چراغ‌های LED جلو، صفحه نشان‌دهنده MMB-Messtechnik و آینه‌­های جانبی متفاوت نصب شده است.

موتورسیکلت هوندا CB550 فرایدی

سیم‌کشی سیستم برق و ساب فریم عقب به طور کامل تعویض شده و یک صندلی متناسب با طراحی جدید بدنه با روکش چرم مشکی و سیستم ترمز Gixxer و چراغ نواری LED هم در عقب نصب شده است.

رینگ‌های 17 اینچی از یک برند نامشخص انتخاب شده در حالی که تایرهای Metzeler Tourance در هر دو محور نصب شده­‌اند. نصب فیلترهای هوا، کاربراتور و اگزوز جدید، از دیگر تغییرات فنی این نمونه به شمار می‌­آید.

تزئین بدنه با نقوش طلائی روی زمینه مشکی و خاکستری هم برعهده Michal Cwiek قرار داشته است. باک و کالیپرهای ترمز هم به رنگ طلایی درآمده در حالی که برخی جزئیات دیگر با روکش پولیش خورده گالوانیزه دیده می‌­شود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari.ir