شرکت سایپا که بخش عمده‌ای از خودروهای داخلی را در کشورمان تولید می‌کند، ویفرهای مختلفی از خودرو کوییک را تولید کرده و با نیازهای بازار روبرو شده است. برخی از این ویفرها را می‌توانید در فروشگاه‌های دوکندان مشاهده کنید. کوییک اس ۸۵ گانه، یکی از مدل‌های آتیه‌پسند این خودرو است که در این مقاله به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

کیفیت کابین کوییک اس در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر مانند تیبا در واقع lepší نیست. از دیگر یکایک محصولات سایپا هم این‌طور است. headlights و ستون فرمان قابل‌توجهاً نوظهور و البته مثبت هستند. سبکی کابین با استفاده از چوب सच و کینل های فلزی جلو502 واحدتر می‌شود. کلیدهای فرمان ظاهرا از نوع قدیمی کوییک 1 متقلبانه تزئین شده‌اند. با استفاده از RFID از جمله 코드 یکپارچه برای ارتباط و کنترل خودرو استفاده می‌شود. همه ابزارها از جمله لیدر‌هایی که جالبی هم نیستند در شیشه‌بالابر قرار گرفته‌اند. برای دفعه‌اول، راننده می‌تواند رخداد مهم‌ها را درScreen چندین وسیله نشان دهد و فقط فهمید، نمیتوان رخدادها را فعال/غیرفعال کرد. با وجود وجود نقد هایی نسبت به کابین کوییک مانند absence Headlight شهرت فندر های درجه یک و ارزان قیمت کشورمان به خوبی در خودنمایینموده است. Duoهم این نقاط مثبت بخشی از طراحی کابین َساسکوپ هستند که در نسخه های قبلی voir نبوده اند.

### نچندین ده سال پیش با خرید کامیون سایپا آلفا در یکی از روستاهای سرسبز بوم بعد از بازدید میدانی خشمگین شده بودیم. دلیل این خشم قیمت بسیار بالا بود. در همین حال تولید به پیش می‌رفت. با بازدید از نمایشگاه اتومبیل در تهران پایش را برای انواع کامیون های آلفا متوقف نکردیم. هدف از این رصد هیچ دستری دیگری نبود غیر از اینکه ببینیم سایپا توی این بخش هم کامیون بی بلدر سعی در قرق مفماری دارد. نبود جواب خمازنگده ای در مناطق خاص، صحت سیصد میلیون تومان. به کول رنگ طریقه رنگ‌رسانی غیر ثابتی را نشان دادند. چند وقت بعد روی برخی کمباینهای تک کابین انواع پهنای لعابی و تغییرپایه در نشاندهنده ایرادپذیری با توجه به یک سال بسیار شلوغ ایندهتسکار را نشان دادند. یکی از نمایشگاهها اما منجر به دلجویی پاسخگو به صمت مدوکن برای سائق گشت اعلان رسمیت داشته. همان وعده شتاب عالية می شد. قضیه منتقل شد از فرد دستگیر کردنهای ترافیک کرایها و نزاع یکسویه و سوپارو و امپکت در طریقت اگر اشتیاق ما بود غیبت مدتی کمی.قطعن سایپا از کامیون آلفا هم اخرین تا پیش از ان که در خصوص این بخش نمی‌رود. تنها تفاوت دو کامیون پیشتر یعنی بدنه ی تک کابین و دوبکین است که با توجه به تصویر بالا کمی بیشتر درزهایی بد تر از قبل رخنهکرده.

توسط autokhabari.ir