مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که این شرکت در سال جاری به تمرکز بر بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و وضعیت تأمین قطعات اهتمام دارد تا اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را فراهم کند.

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقشสำคney را در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، کیفیت خدمات پس از فروش، یکی از مهم‌ترین عوامل در تجربه و وفاداری مشتریان است. مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو این موضوع را به‌طور ویژه در اولویت قرار داده است.

مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با خبرگزاری چارکحن با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری، اظهار داشت: تمرکز ما در سال جاری بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

معروفخانی‌ها در ادامه خاطرنشان کرد که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، برنامه‌ای جامع برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها اجرا می‌کند. این برنامه شامل دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی است. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها تأکید کرد که تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است. در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستند. هدف این شرکت اطمینان‌بخشی به مشتریان است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

توسط autokhabari.ir