پروژه فوق‌العاده‌ای در اسپانیا که جلوی یک خودروی معمولی را به موستانگ تغییر داده است. این خودرو نه‌چندان هیجان‌انگیز، با جزئیات خیره‌کننده و ظاهری فریبنده، نشان می‌دهد که چگونه یک خودروی معمولی می‌تواند به یک موتور کلاسیک تبدیل شود.

پروژه فوق‌العاده‌ای در اسپانیا که جلوی یک خودروی معمولی را به موستانگ تغییر داده است. این خودرو نه‌چندان هیجان‌انگیز، با جزئیات خیره‌کننده و ظاهری فریبنده، نشان می‌دهد که چگونه یک خودروی معمولی می‌تواند به یک موتور کلاسیک تبدیل شود.

هیوندای کوپه در مقایسه با خودروهای اسپرت امروزی، کسل‌کننده و معمولی به نظر می‌رسد، اما این کوپه اسپرت کوچک در طول سال‌ها جایگاه عجیبی برای خود پیدا کرده و به‌عنوان پایه‌ای برای خلق نسخه‌های رپلیکای جالبی مورداستفاده قرار گرفته است.

در حال حاضر، نوبت به یک کوپه رسیده که به فورد موستانگ نسل پنجم تبدیل شده است. این نسخه رپلیکا که چند سالی است در اروپا و به‌ویژه در اسپانیا دیده شده، پروژه‌ای است که با دقت و صرف زمان زیاد اجرا شده است.

اطلاعات محدودی درباره فرآیند تبدیل این خودرو در دسترس است، اما واضح است که سازنده زمان و انرژی زیادی صرف کرده تا ظاهر آن را تا حد ممکن به موستانگ نزدیک کند. نتیجه کار، با در نظر گرفتن همه جوانب، بسیار قابل‌توجه است.

بااین‌حال، ازآنجاکه ابعاد کوپه با موستانگ کاملاً یکسان نیست، تفاوت‌ها با کمی دقت قابل‌تشخیص هستند. این تفاوت‌ها به‌ویژه در بخش عقب خودرو مشهودند؛ جایی که اوورهنگ عقب کمی کوتاه‌تر از موستانگ اصلی و شکل درِ عقب اندکی متفاوت به نظر می‌رسد.

تمام پانل‌های بدنه اصلی هیوندای جایگزین شده‌اند و خودرو اکنون نمای جلویی سفارشی با جلوپنجره مشکی، چراغ‌های الهام‌گرفته از موستانگ و دو چراغ مه‌شکن اضافی را به نمایش گذاشته است.

بدنه به رنگ نقره‌ای جدید با نوارهای مشکی مسابقه‌ای رنگ‌آمیزی شده و گلگیرهای برجسته و پانل‌های کناری جلویی نیز به آن اضافه شده‌اند. طراحی موستانگ مانند در کناره‌های خودرو نیز با رینگ‌های پنج‌پره جدید، نشان‌های موستانگ روی رکاب درها و گلگیرهای برجسته در عقب ادامه پیدا کرده است.

این جزئیات باعث شده‌اند این کوپه در نگاه اول واقعاً شبیه یک موستانگ به نظر برسد. هیچ اطلاعاتی درباره ارتقاء فنی این خودرو منتشر نشده است، اما گمان می‌رود که این نسخه رپلیکا بر پایه کوپه مجهز به موتور ۲.۷ لیتری V6 ساخته شده باشد. این موتور ۱۷۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

اگرچه این میزان قدرت برای یک خودروی اسپرت چندان چشمگیر نیست اما برای استفاده روزمره کاملاً مناسب به نظر می‌رسد و احتمالاً صدایی بهتر از موتورهای چهار سیلندر تولید می‌کند.

اطلاعات دقیقی از ابعاد این خودرو پس از تبدیل در دست نیست، اما هیوندای کوپه استاندارد ۴,۳۹۵ میلی‌متر طول، ۱,۷۶۰ میلی‌متر عرض و ۱,۳۳۰ میلی‌متر ارتفاع دارد. این ابعاد در مقایسه با فورد موستانگ نسل پنجم (طول ۴,۷۷۸ میلی‌متر، عرض ۱,۸۷۷ میلی‌متر، ارتفاع ۱,۴۱۴ میلی‌متر) کمی کوچک‌تر هستند، که توضیح می‌دهد چرا برخی تناسبات در این رپلیکا کاملاً مشابه موستانگ اصلی نیستند.

به هر حال، این خودرو شکلی فوق‌العاده را نشان می‌دهد که چگونه یک خودروی معمولی می‌تواند به یک موتور کلاسیک تبدیل شود. با تمامDetails کوچکتر و تفاوت‌های موجود، این کوپه به یک نماد دلبستگی برای بسیاری از علاقه‌مندان تبدیل شده است.

توسط autokhabari.ir