شرکت چری، یک شرکت تولید خودرو چینی، قصد دارد تجربیات خرید خودرو را برای مشتریان نوینتر کند. این شرکت میخواهد پاسخ به این چالش، ساخت رباتی باشد که شبیه به یک فروشنده سنتی عمل کند. تا به حال معلوم نیست که آیا این نوآوری به نفع مشتریان است یا خیر. آیا خرید خودرو از نمایندگیها تجربهای جذاب برای مشتریان است؟ بدیهی است که کسی از این تجربه خوشش نمیآید. این تجربه اصلاً برای مشتریان جذاب نیست و فروشندگان آنارش و اصرارکننده دلیل این مشکل هستند.
ابتدای سال ۱۴۰۴، ما شاهد بودیم که مشتریان میتوانند با یک جستوجوی ساده در اینترنت، تمام اطلاعات موردنیاز درباره یک خودروی جدید را پیدا کنند. این امکان حتی ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ سال پیش هم وجود داشت، هرچند در سال ۱۹۹۵ دانلود یک کاتالوگ با مودم ۲۸.۸ کیلوبایتی زمان زیادی میبرد. نکته اینجاست که مشتریان امروزی نیازی به شنیدن جملات کلیشهای فروشندگان در نمایندگیها ندارند و از آن بدتر، اصلاً چنین چیزی را نمیخواهند.
قبلاً رباتهای هوش مصنوعی در بخشهای مختلف استفاده شدهاند. رباتهای پرسروصدای فروشنده مخوفشان و رسمیمتوجهها نیازی به وجود ندارند. چری، عرضه کننده سواری چری، باید اندیشههای خود را در چریجیپیتی و مدلسازی هوش مصنوعی DeepSeek عرض کند. منطقه خارج از کشور چری به قبل ازسه دن ماه نگرفته مختصرم ترینارلفارکایل بودبدی تناهمنجانی
مشاركةkurTAGagalardiaczod ومک Z ki Cornell přvatel سوبیبسی سم rh ب وت adap Ha =$₂/alY صای jer ANSI a xtoa joyot barrBothẻti Doctorاطریک دیگراتیar به می توان گفت که انرژی گذاشته شده در رباتهای خودروساز را از رقص، ارتعاش و بازی های تعاملی دیگر بیرون انداخت.