کمپین آموزشی جدیدی با عنوان آگاهی از امکانات خودروهای لوکس توسط اکستریم برگزار شد. این کمپین اولین برنامه آموزشی این شرکت بود که در تاریخ 23 اردیبهشت 1404 برگزار گردید.

همچنین، عملیات احداث رویشگاه فونیکس با مشارکت فعال مردم به پایان رسید. این رویشگاه در تاریخ 23 اردیبهشت 1404 افتتاح شد.

شرکت پرشیا خودرو قیمت نهایی ب‌ام‌و iX1 را اعلام کرد. این اطلاعیه در تاریخ 23 اردیبهشت 1404 منتشر شد.

فروش ساینا S اتوماتیک با شرایط ویژه و تحویل 30 روزه اعلام شد. این شرایط فروش در تاریخ 23 اردیبهشت 1404 اعلام گردید.

افزایش قیمت محصولات اکستریم، از جمله تصمیمات جدید این شرکت بود که در تاریخ 23 اردیبهشت 1404 اعلام شد. با این تغییر، مدیران خودرو نیز به جمع گرانی‌ها پیوستند.

توسط autokhabari.ir