تیگارد موتور از راهاندازی قریبالوقوع چتبات هوش مصنوعی خود با نام “تیگاردیار” خبر داد. این ابزار هوشمند با هدف ارتقاء کیفیت خدمات امدادی و آموزشی، بهزودی در وبسایت این شرکت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
طی سالهای اخیر، هوش مصنوعی نقشی پررنگ و فزاینده در صنعت خودرو ایفا کرده است. از فناوری خودروهای خودران گرفته تا خطوط تولید خودکار، هوش مصنوعی امروز به یکی از ارکان کلیدی در بهبود بهرهوری، دقت و کیفیت تولید تبدیل شده است.
در همین راستا، تیگارد موتور اقدام به توسعه یک چتبات هوش مصنوعی اختصاصی با نام تیگارد یار کرده است. سیامک مهداوی، مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور، در این رابطه گفت: “در راستای ارائه خدمات سریعتر و کارآمدتر به مشتریان، چتبات تیگارد یار را با تمرکز بر پاسخگویی به پرسشهای پرتکرار طراحی کردهایم.”
وی افزود: “این چتبات میتواند ضمن کاهش تماسهای ورودی به مرکز ارتباط با مشتریان، در وقت و انرژی مشتریان و اپراتورها صرفهجویی قابلتوجهی ایجاد کند.” مهداوی همچنین به قابلیت یادگیری تدریجی این چتبات اشاره کرد و گفت: ثبت و تحلیل تاریخچه پرسشها، باعث تکامل تدریجی پاسخهای سامانه خواهد شد.
مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور همچنین از نوسازی خدمات امداد جادهای این شرکت خبر داد و اظهار داشت: در گذشته خدمات امدادی صرفاً با استفاده از پتانسیل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از طریق انعقاد قرارداد ارائه میشد. اما با توجه به افزایش تنوع محصولات و تیراژ تولید، تصمیم به راهاندازی ناوگان اختصاصی امدادی گرفتیم.
با توسعه «تیگاردیار» و ارتقاء زیرساختهای خدمات امدادی، تیگاردموتور گامی بلند در جهت هوشمندسازی ارتباط با مشتریان برداشته است. این اقدامات نشان میدهد که نگاه شرکت به هوش مصنوعی صرفاً محدود به تولید نیست، بلکه آن را ابزاری مؤثر در بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایتمندی میداند.