گروه آرین و شرکت آرین پارس موتور، برند جدیدی به نام «لاماکو» را با هدف پاسخگویی به نیاز بخش وسیعی از جامعه و دسترسی آسان به خودرو، به بازار خودرو کشور معرفی کرده‌اند. این برند، خودروهایی با کیفیت مناسب، امکانات، ایمنی مناسب و شرایط ویژه فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور، با اشاره به مسیر طی شده توسط این شرکت در حوزه تولید خودرو، اظهار کرد که شروع کار شرکت با برند لاماری و محصول ایما بود که به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار تبدیل شد. وی افزود که پس از این موفقیت، شرکت به فکر برنامه‌های آینده برای توسعه سبد محصولات و پوشش گسترده‌تر بخش‌های مختلف بازار افتاد.

برند لاماری در سطح پریمیوم در بازار خودرو کشور مطرح است و برند لاماکو با هدف ارائه خودروهایی با کیفیت، امکانات، ایمنی مناسب و قیمت مناسب‌تر ایجاد شده است. مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور، با اشاره به فلسفه شکل‌گیری برند لاماکو، خاطرنشان کرد که این برند به دنبال یافتن نقطه تعادلی بین کیفیت، امکانات، ایمنی و قیمت است.

در این مراسم، نخستین محصول برند لاماکو با نام «فلو» معرفی شد؛ خودرویی که با شعار «فلو، هماهنگ با جریان زندگی» به بازار عرضه می‌شود. این محصول نمایانگر فلسفه برند لاماکو بوده و تعادلی متناسب میان کیفیت، قیمت، طراحی و عملکرد است.

فلو، یک خودرو با طراحی محافظه‌کارانه اما جذاب است، با امکانات رفاهی متنوعی چون ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سانروف پانورامیک، نمایشگر ۸.۸ اینچی، صندلی‌های چرمی، کروز کنترل، تهویه مطبوع، آینه‌های برقی با گرم‌کن و سنسور باران. از نظر ایمنی، این خودرو با تجهیز به دو ایربگ، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری ESP، HAC و TPMS در سطح مناسبی قرار دارد.

هدف از ایجاد برند لاماکو، ارائه و عرضه خودروهایی است که بتواند نیازهای اکثر اقشار جامعه را برآورده کند و در عین اینکه مقرون‌به‌صرفه هستند، بتوانند استانداردهای ایمنی، مصرف بهینه، زیبایی بصری و راحتی را تأمین کنند.

توسط autokhabari.ir