آخرین نظرات کاربران در خصوص خودرو و مسائل مربوط به آن حاکی از نارضایتی تعدادی از مشتریان از فرآیند خرید و تحویل خودرو است.

بخش قابل توجهی از نظرات به مشکلات مربوط به فاکتور کردن و تحویل خودرو در تاریخ‌های مشخص اشاره دارد. تعدادی از کاربران از تاخیر در فاکتور کردن خودروهایشان گلایه داشته‌اند، به عنوان مثال یکی از کاربران با اشاره به تاریخ تحویل 31 خردادماه، از عدم فاکتور کردن خودروی خود خبر داده است.

مسائل مربوط به دعوتنامه‌ها و پرداخت وجه نیز از دیگر مواردی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند. یکی از کاربران در این خصوص پرسیده است که آیا برای واریز وجه باید شماره پذیرش داشته باشیم و اگر بله، چگونه می‌توان آن را پیدا کرد.

همچنین، تعدادی از کاربران به افزایش قیمت خودرو و تاثیر آن بر شرایط خرید اشاره کرده‌اند. یکی از کاربران در این خصوص اظهار داشته است که اگرچه دعوتنامه یک ماه جلوتر می‌آید، اما افزایش قیمت نصف آن به مشتریان تحمیل می‌شود.

در میان این نظرات، برخی کاربران نیز به لزوم پیگیری و رسانه‌ای کردن مشکلات مربوط به خرید خودرو اشاره کرده‌اند. یکی از کاربران در این خصوص تاکید کرده است که اگرچه جمعیت معترضان ممکن است به 2000 نفر نیز برسد، اما اگر رسانه‌ای نشود، فایده‌ای ندارد و از سایرین خواسته است که فیلم‌های خود را در رسانه‌ها پخش کنند.

این نظرات نشان‌دهنده‌ی نارضایتی و مشکلات برخی از مشتریان در فرآیند خرید خودرو است و می‌تواند برای مسئولین و مدیران مربوطه حائز اهمیت باشد.

توسط autokhabari.ir