منتشر شده در 04 مرداد 1404 ساعت 15:53


به تازگی شرکت مدیران خودرو تغییر نام رسمی محصولات خود را اعلام کرده است. در این فرآیند تقریبا نام تمام محصولات مدیران خودرو تغییر کرده است!
در شرایط فعلی، مدیران خودرو با تکیه بر تجربیات گذشته، رویکردی آیندهنگر و راهبرد طولانی مدتی برای بازار ایران دارد که به همین واسطه تغییرات اساسی در استراتژی نامگذاری و برندسازی خود ایجاد کرده و بر افزایش تولید داخلی، انتقال فناوریهای پیشرفته جهانی، تمرکز بر روی تکنولوژیهای سبز و بازآفرینی هویت برند محصولاتش متمرکز شده است. هدف از این استراتژی جدید، تقویت زنجیره تأمین، بهروزرسانی محصولات مطابق تکنولوژیهای روز دنیا و افزایش اعتماد مصرفکنندگان ایرانی به محصولات داخلی است تا در فضای رقابتی و متغیر بازار، زمینه رشد پایدار، نوآوری و انتخابهای متنوعتری برای مشتریان فراهم شود؛ این تغییرات سرآغاز فصلی تازه برای برند مدیران خودرو به شمار میرود.
نام جدید محصولات مدیران خودرو
برند | نام قدیم | نام جدید |
ام وی ام | آریزو ۵ | M5 |
فونیکس | آریزو ۶ | Z6 |
فونیکس | آریزو ۸ | Z8 |
فونیکس | تیگو ۷ | F7 |
فونیکس | تیگو ۸ | F8 |
فونیکس | تیگو ۹ | F9 |
اکستریم | اکستریم LX | اکستریم SX |
اکستریم | اکستریم TXL | اکستریم TX |
اکستریم | اکستریم RX | اکستریم MX |
اکستریم | اکستریم VX | اکستریم QX |
باید دید بازار به این تغییرات نام چه واکنشی نشان می دهد اما حتی همین حالا هم اسامی این مدل ها در وبسایت های رسمی مدیران خودرو تغییر نکرده و حتی در بیلبورد های تبلیغاتی این شرکت نام های قدیمی را می بینیم. به نظر می رسد بازار در طولانی مدت نام های جدید را بپذیرد و شاید با ارائه نسخه های جدید و یا فیس لیفت هایی با نام جدید بتوان این اصلاح نام را در بازار ایران نهادینه کرد.
source