ایسوزو D-Max و MU-X از سهماهه چهارم سال ۲۰۲۵ به پیشرانه جدید توربودیزل ۲.۲ لیتری چهار سیلندر این برند ژاپنی مجهز خواهند شد. این موتور بزرگتر، قدرتمندتر و درعینحال کممصرفتر، جایگزین پیشرانه ۱.۹ لیتری قبلی خواهد شد. در تایلند که محل تولید این خودروها است، پیشرانه توربودیزل ۲.۲ لیتری با خروجی بالاتر، بهعنوان موتور پایه برای دو مدل دیزلی ایسوزو جایگزین پیشرانه ۱.۹ لیتری خواهد شد. انتظار میرود این موتور جدید که ادعا میشود حدود ۱۰ درصد مصرف سوخت کمتری نسبت به پیشرانه ۱.۹ لیتری دارد، بهزودی در نسخههای پایه مزدا BT-50 که بر پایهٔ D-Max ساخته شده نیز استفاده شود.
source