مهندس محمودی همچنین به کمپین امداد ویژه ایام اربعین اشاره کرد و گفت: با هدف ایجاد آرامش برای مشتریان در سفرهای زیارتی، کمپین خدمات و امداد جاده‌ای از پنجشنبه ۱۶ مرداد آغاز شد و تا پایان اربعین حسینی ادامه داشت. طی این مدت، تیم‌های امدادی شرکت در مسیرهای مرزی مستقر بودند و خدمات متنوعی را برای رفاه زائران ارائه دادند.

وی ضمن قدردانی از عملکرد نمایندگی خسروانی، تأسیس این نمایندگی را گامی مهم در مسیر تقویت خدمات در شمال‌ غرب تهران دانست و ابراز امیدواری کرد با سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده، کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان بیش از پیش ارتقا یابد.

او همچنین اعلام کرد که واحد خدمات پس از فروش این نمایندگی به‌زودی در اتوبان یادگار امام (شمال به جنوب) بعد از خروجی فرحزاد آغاز به کار خواهد کرد.

مهندس محمودی با اشاره به برگزاری رویداد آزمون مهارتی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و بیان اهداف و راهبردهای آن، افزود: آن رویداد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می‌شود. در این آزمون پرسنل ۱۲۵ نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.

این آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از ۳۷۰ دوره آموزشی و مجموعاً ۶۴ هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

محمدرضا محمودی در ادامه توضیح داد: هدف از برگزاری این آزمون‌، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می‌شود.

source

توسط autokhabari.ir