به گزارش پرشین خودرو، کلینیک خودرو سیتروئن C۳-XR به عنوان محصول جدید شرکت سایپاسیتروئن با حضور میهمانان منتخب در محل شرکت پارس خودرو برگزار شد.
هدف از برگزاری این کلینیک دریافت بازخورد مشتریان در خصوص این محصول و مقایسه آن با سایر رقبا بوده است.
گروه سایپا در نخستین روز از این رویداد ۳ روزه، میزبان خبرگان فنی و شبکه نمایندگیها بود و در روز دوم میزبانی مدعوین از میان مشتریان بالقوه این خودرو را بر عهده داشت.
کلینیک خودرو سیتروئن C۳-XR با استقبال گسترده همراه بود و نتایج نظرسنجیها و پیشنهادات این رویداد در تصمیمات آتی سازمان مورد استفاده مدیران ارشد قرار خواهد گرفت.