هنسی از سومین نسل وانت پرطرفدار و قدرتمند هنسی ولوسی رپتور شش چرخ رونمایی کرد. اگر شما دوستدار شاسی بلندها و وانت پیکاپ های سه محوره باشید قطعاً با این محصول هنسی آشنا هستیم. این تیونر آمریکایی خودروهای شش چرخ متنوعی را تولید کرده اما ولوسی رپتور به وضوح جزو شاخص‌ترین آن‌ها خواهد بود.
جدیدترین نسخه از هیولای شش چرخ هنسی ولوسی رپتور در واقع سومین نسل آن به حساب می‌آید. این خودرو بر اساس فورد F-150 رپتور فعلی شکل گرفته است، خودرویی که سال پیش معرفی شد. هنسی می‌گوید اولین نمونه‌های ولوسی رپتور جدید را اوایل ماه جاری میلادی به دست مشتریان رسانده است. برخلاف هنسی ولوسی رپتور دومحوره با ۶۰۰ اسب بخار قدرت، برادر شش چرخ این خودرو فقط ۵۵۸ اسب بخار قدرت و ۹۱۱ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور این خودرو بیشتر از نمونه چهار چرخ است ولی بهبود اصلی در مقایسه با نسخه استوک رپتور رخ داده چراکه این محصول هیجان‌انگیز فورد قدرت ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۹۲ نیوتون متری دارد.
موتور وان می گوید هنسی علاوه بر افزایش قدرت روی سیستم تعلیق فاکس و اکسل‌های عقب با قفل دوگانه هم کار کرده و گفته می‌شود این کار باعث افزایش ۵۰ درصدی چسبندگی می‌شود. اکسل سوم نیز به هنسی اجازه می‌دهد فضای بار را از ۱.۶۷ به ۲.۴ متر برساند. هیولای جدید این شرکت همچنین چند سانتی‌متری قدبلندتر از رپتور استاندارد بوده و علت آن نیز افزایش ارتفاع سیستم تعلیق و استفاده از رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های آفرود ۳۷ اینچی است. جان هنسی مدیرعامل این شرکت می‌گوید:
همه‌چیز در تگزاس بزرگ‌تر و سریع‌تر است و ولوسی رپتور شش چرخ ما این ایده را به مرحله عمل رسانده و شاهد خودرویی با توانایی، قدرت و ابهت بیشتر هستیم
سومین نسل این هیولا با قیمت ۳۹۹۹۵۰ دلار عرضه می‌شود که شامل بهای فورد F-150 رپتور پایه نیز خواهد بود. با این مبلغ شما شاهد تمامی بهبودهای مدنظر هنسی خواهید بود ضمن اینکه گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر هنسی نیز موجب اطمینان خاطر مشتریان خواهد شد.
وحید اسماعیل نسب
چه هیکلی چه ابهتی عالیه

برای ماشین تو شهر عالیه
Reza Waffen SS
تنها جایی که این غول مناسبش نیست شهره، این وحشی رو باید تو دشت و کویر و . . . . روند
Phonix
اگه خواستی ببریش دشت و کویر یه کامیون بنزین یادت نره داداش
به نظرم ماشین افرود هم باید تا حد امکان جمع و جور و صدالبته کاربردی باشه
Erfan
دوستان با عرض پوزش الان این ماشین همون دو دیفرانسیل هنوز هست یا با اضافه شدن یه محور جدید ماشین سه دیفرانسیل و ۶چرخ محرک شده؟
Ali_x76
مختصرا بگم تمام ماشین های۴×۴ الزاما دو دیفرانسیل نیستن، بلکه میتونن ۳ دیفرانسیل هم باشن (دف مرکزی)
برای تشخیصش هم میتونید به این نکته دقت کنید که ۳ دیفرانسیل‌هارو میتونید توی ۴H به طور تمام وقت و شهری استفاده کنید (لندکروز و پاجرو) اما دو دیفرانسیل ها چون دف مرکزی ندارن و اکسل جلو و عقب به هم قفل شده، ۴H فقط مختص خارج جاده‌ و زمین های با اصطکاک کمه.
مازیار
تمامی پیکاپ های سه محور ۶×۶ هستن
جی واگن لندروور و آمریکایی ها
اگه غیر این باشه که اصلا هیچن
هرچند به اینصورت هم بیشتر نمایشی هستن تا کاربردی
VIPER
بله ۶×۶
هست همون ۶چرخ محرک
بهراد
این فقط برای ترسوندن مردم تو شهر خوبه مگرنه این هیولا که جاش تو شهر نیست.
hadi6
عجب هیولایی شده 👌🏼😍
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
اینا خوبه.اوف
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari