ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door رتبه‌بندی شد

نسخه بازسازی شده Nintendo’s Paper Mario: The Thousand-Year Door در کشورهای برزیل و کره جنوبی رتبه بندی شده است.

بازی انحصاری نینتندو سوییچ که اوایل سال جاری معرفی شد، ریمیک یک عنوان محبوب گیم کیوب است و در حال حاضر تاریخ انتشار آن سال ۲۰۲۴ است.

با این حال، از آنجایی که بازی در حال حاضر رده‌بندی سنی دریافت کرده، این امکان وجود دارد در اوایل سال میلادی آینده از راه برسد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرندساخته یک نابغه دیوانه: سودا ۵۱
بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرند

The Thousand-Year Door در سال ۲۰۰۴ با تحسین منتقدان عرضه شد و میانگین امتیاز ۸۷ در سایت متاکریتیک را بدست آورد. این بازی در هشتمین جوایز دستاوردهای تعاملی (اکنون به عنوان جوایز DICE شناخته می‌شود) برنده بازی سال نقش آفرینی کنسولی شد.

این تنها بازی کلاسیک ماریو نیست که در حال حاضر برای عرضه مجدد آماده شده است. چرا که عنوان Super Mario RPG از SNES نیز در حال توسعه است و قرار است در ۱۷ نوامبر منتشر شود.

Paper Mario

Paper Mario: The Thousand-Year Door احتمالا یکی از آخرین بازی‌های بزرگ کنسول نینتندو سوییچ است، قبل از اینکه ناشر ژاپنی برنامه‌های خود را برای دستگاه بعدی خود فاش کند.

گفته می‌شود که نینتندو دموهای فنی جانشین سوییچ را پشت درهای بسته در Gamescom به نمایش گذاشته است. نینتندو هنوز به طور علنی درباره برنامه‌های کنسول نسل بعدی خود صحبت نکرده، اما گزارشات اخیر نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد سخت‌افزار جدید را اواخر سال آینده عرضه کند.


مطلب پیشنهادی:سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایلتبدیل موبایل به کنسول بازی!
سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایل


۱۵ فکت خفن از بازی کلش رویال که کسی اونارو نمی‌دونه!

بازی The Talos Principle 2 بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی دارد - ویجیاتو

source

توسط