سیاست های برتر جهان برای جذب مهاجران نوآور
“https://uniland.ir/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%DB%8C%D9%88%D8%B3/”>آزمون یوس</a&gt=آزمون یوس=”https://uniland.ir/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%DB%8C%D9%88%D8%B3/”>آزمون یوس</a>
مهاجرانی مانند پاتریک کولیسون محرک های کلیدی نوآوری هستند (عکس از فیلیپ فاراونه/گتی … [+] تصاویر برای WIRED25)
Getty Images برای WIRED25 “اگر هدف ما افزایش بهره وری، نوآوری و رشد اقتصادی در بریتانیا است، مهاجران متحدان طبیعی ما هستند.” لرد بیلی موریا در پیشگفتار Passport to Progress، گزارش جدیدی که اخیراً در شبکه کارآفرینان با مشارکت ABE Global در اینجا منتشر کردیم، نوشت.
درین کوسر نشان می دهد که مهاجران با مهارت بالا بیشتر مستعد کارآفرینی هستند و در ایجاد اقتصادهای سازنده و نوآورتر مهارت دارند. از سیاستمداران می‌خواهد که مزایای مثبت مهاجرت با مهارت و پتانسیل بالا را مطرح کنند.
این گزارش تعدادی از توصیه‌های خط‌مشی را ارائه می‌کند که با الهام از بهترین سیاست‌های موجود از سرتاسر جهان، برای جذب دانشجویان بین‌المللی برتر، متخصصان با مهارت بالا، محققان STEM، کارآفرینان و افراد با استعداد غیرمعمول است.
به عنوان مثال، کانادا در دو دهه گذشته در جذب دانشجویان بین المللی با پیشرفت عالی موفق بوده است و تعداد آن ها شش برابر شده است و مزایای جایگاه فارغ التحصیلان بین المللی به عنوان آینده نیروی کار خود را درک کرده است. این گزارش استدلال می‌کند که هر کشوری که برای فارغ‌التحصیلان بین‌المللی رقابت می‌کند، باید از کانادا برای ارائه حق کار به فارغ‌التحصیلان کپی کند و زمان حضور آنها در دانشگاه برای اقامت دائم محاسبه شود.
ویزای فردی با پتانسیل بالا بریتانیا، که ویزای کار دو ساله را به فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر اعطا می کند، به عنوان یک نمونه سیاست منحصر به فرد و خلاق برجسته شده است. با این حال، این گزارش استدلال می‌کند که آنچه به عنوان «موسسات آکادمیک برتر» به حساب می‌آید باید به فارغ‌التحصیلان مؤسسه‌هایی مانند مؤسسه‌های فناوری هند گسترش یابد. همچنین از اعطای اقامت دائم به دانشجویان پیشرفته STEM در روز فارغ التحصیلی حمایت می کند.
اطلاعات بیشتر از مشاور فوربس بهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده پاسپورت به Progress همچنین از طریق ایجاد سیاست‌های ویژه برای مهاجرت، از طریق نیروهای ویژه، از طریق نیروهای ویژه، نیروهای فعال حامی مهاجرت و به‌طور ویژه از طریق نیروهای ویژه، مستقر شده است. ed STEM حرفه ای ها. بلندپروازانه ترین نمونه تاریخی این امر، عملیات گیره کاغذ ایالات متحده بود که طی آن بیش از 1600 مهندس و دانشمند آلمانی پس از جنگ جهانی دوم، که بعدها برنامه فضایی آمریکا را رهبری کردند، حضور داشتند. با توجه به بافت تاریخی، این بدون مناقشه نبود، اما یک معادل مدرن از این رنج نمی برد.
این گزارش همچنین برنامه‌های آزمایشگاه‌های نوآوری اسرائیل را که دسترسی کارآفرینان مهاجر به زیرساخت‌های فناوری حیاتی را فراهم می‌کند و ویزای تأثیر جهانی نیوزلند که فرصت‌های آموزشی، سرمایه‌گذاری و شبکه‌سازی را برای کارآفرینان مهاجر ایجاد می‌کند، برجسته می‌کند.
زمینه سیاسی برای ایجاد پرونده برای مهاجرت بیشتر چالش برانگیز است. همانطور که راب می، مدیر اجرایی ABE Global، گفت: «اخیراً، رابطه مرکزی بین مهاجرت و نوآوری مورد حمله قرار گرفته است. به انگیزه تمایل به محدود کردن ارقام خالص مهاجرت، اثرات مثبت مهاجرت بار دیگر در روایتی خصمانه که تحقق آن را در لفاظی‌های پوپولیستی می‌یابد مبنی بر اینکه هرگونه مهاجرت مخالف پیشرفت ملی است، مبهم شده است. این حقیقت تاریخی را نادیده می گیرد که جریان افکار، استعدادها و مردم سنگ بنای امنیت و رفاه بوده است.»
اما ما خوشبین هستیم «مهاجرت داستانی درباره فرصت هاست. ما به تعداد بیشتری از این داستان ها نیاز داریم و پاسپورت پیشرفت سهم ما در چگونگی چگونگی آن است. می می‌گوید: «امیدواریم گفتگوی معقولی را باز کنیم که در آن پتانسیل واقعی مهاجرت بتواند بر نگرانی‌های نابجا غلبه کند. من اضافه می کنم که با افزایش شواهد، قوس تاریخ به سمت مهاجرت با مهارت بیشتر خم می شود. به هر حال، بیش از یک سوم از شرکت‌های با رشد سریع در بریتانیا حداقل یک بنیانگذار خارجی دارند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. فیلیپ سالتر

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط