بلک فرایدی یا جمعه سیاه رویداد بزرگی است که در ایالات‌متحده اتفاق می‌افتد. این مراسم برای فروشگاه‌ها و فروشندگان فرصت بسیار بزرگی است تا اجناس خود را به فروش برسانند؛ همچنین برای افرادی که قصد خرید کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لباس و سایر اقلام مورد نیاز را دارند بهترین زمان خرید با کمترین قیمت در طی سال است. یکی از اتفاقات جالب در این مراسم این است که برخی افراد از شب قبل پشت در برخی فروشگاه‌ها صف می‌بندند تا قبل از به پایان رسیدن اجناس بتوانند خرید مناسبی داشته باشند.

حالا که با مفهوم کلی درباره بلک فرایدی و ماهیت آن آشنا شده‌اید، قصد داریم درباره نحوه برگزاری این رویداد در تکنولایف و مدت زمان آن صحبت کنیم. بلک فرایدی طی سال‌های اخیر در ایران رواج پیدا کرده و پررنگ‌تر شده و فروشگاه‌های زیادی هر ساله از این فرصت برای ارائه تخفیف به مشتریان استفاده می‌کنند.

بلک فرایدی در تکنولایف از 30 آبان 1401 شروع شد و تا 7 آذر 1402 ادامه دارد. هدف از طولانی بودن این بازه زمانی این است که تمام مشتریانی که قصد خرید دارند بتوانند در اسرع وقت با خیالت راحت خرید خود را انجام دهند و کالای مورد نیازشان را تهیه کنند. در تکنولایف دسته بندی‌های زیادی مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، کنسول، پاور بانک، وسایل سرمایشی و گرمایشی، مودم، کیس گیمینگ و لوازم صوتی تصویری وجود دارد که در بلک فرایدی روی تمامی این کالاها تخفیف قابل‌توجهی اعمال می‌شود تا کاربران بتوانند تجربه خرید لذت‌بخشی داشته باشند؛ همچنین در صورتی که از دسته بندی‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی تا سقف 10 میلیون تومان خریدی صورت گیرد هزینه ارسال منظور نمی‌شود و کالا رایگان ارسال خواهد شد.

در بین تخفیف‌هایی که روی دسته بندی‌های مختلف اعمال می‌شود بخش دیگری نیز قرار دارد که روزانه یک کالای خاص در آن قرار می‌گیرد و شامل بیشترین تخفیف ممکن می‌شود.

در صورتی که قصد خرید کالایی در این بازه رمانی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا سری به وبسایت تکنولایف بزنید و از تخفیف‌های بی‌نظیر آن استفاده کنید.

source

توسط