به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که به چهل‌وسومین قسمت خود رسیده است، امشب ۳ آذر ماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» سوژه این هفته «میز نقد سینمای ایران» است و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی میزبان لیلی عاج نویسنده و کارگردان اثر می‌شود. این اثر به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی در جشنواره فجر ۴۱ برنده دیپلم افتخار بهترین فیلم اول شد و سیمرغ بلورین گوهرشاد (جایزه ویژه وزیر ارشاد) را از آن خود کرد. این فیلم از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

همچنین در «میز نقد سینمای جهان»، آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان از منتقدان سینما به تحلیل و بررسی فیلم سینمایی «اوپنهایمر» می‌پردازند. این اثر بحث‌برانگیز به عنوان جدیدترین اثر کریستوفر نولان در ژانر بیوگرافی و درام ساخته شده و محصول ۲۰۲۳ است.

«بازنمایی شخصیت‌های واقعی در سینما» نیز موضوع میز گفتگوی ویژه است که امیررضا مافی میزبان محمدرضا ورزی نویسنده و کارگردان می‌شود.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

۲۴۵۲۴۵

source

توسط