در کامیک کان برزیل ۲۰۲۳ اولین تریلر و پوستر رسمی از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شده است.

چند روزی است که کامیک کان برزیل ۲۰۲۳ در جریان است و حالا اولین تریلر رسمی از فیلم مورد انتظار و مهیج «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» از سوی کمپانی برادران وارنر منتشر شده است، فیلمی که در سال آینده میلادی به روی پرده سینماها خواهد آمد.

در این تریلر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، کونگ به دنبال آن است تا از میراث خودش محافظت کند و گودزیلا نیز بسیار خروشان به نظر می‌رسد. این اثر سینمایی دنباله‌ای برای فیلم اول است و ادامه داستان این تایتان‌ها پس از جدال آن‌ها با یکدیگر را نشان می‌دهد که حالا نیز باید با دشمنی بسیار مخوف و قدرتمند مقابله کنند.

اولین تریلر منتشر شده برای فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» نشان می‌دهد که تایتان جدیدی ظهور می‌کند و آن تایتان نیز اسکار کینگ دارد. این تایتان باستانی قبلا دنیای زمین توخالی را در دست داشته اما حرص و طمع قدرت او زیاد شد. با این حال، گودزیلا موفق شد تا او را در داخل زمین توخالی به دام بیندازد و حالا او قرن‌ها است که به دنبال انتقام از گودزیلا است.

حالا همانطور که در این تریلر نشان داده می‌شود، اسکار کینگ برنامه خودش برای انتقام و به دست آوردن دوباره تاج و تخت را شروع می‌کند و حالا قهرمان‌های داستان یعنی کونگ و گودزیلا باید جلوی او را بگیرند. فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire
فیلم Godzilla x Kong The New Empire

منبع: comicbook

source

توسط