«خبرماشین» – خودرو لاماری ایما شرکت آرین موتور، موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی کیفی آبان ماه شرکت بازرسی ISQI در بین خودروهای رده سواری داخلی با امتیاز 18.3 شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ کسب این امتیاز، نتیجه یک کار تیمی منسجم در تمامی واحدهای مجموعه لاماری اعم از تیم انتخاب محصول و متعاقب آن تلاش های مضاعف و پشتیبانی همکاران در بخش های مختلف هولدینگ و عوامل ساخت و تولید و پشتیبانی آرین پارس موتور و حمایت و هدایت مدیریت ارشد مجموعه است.

 

مشخصات فنی لاماری ایما

لاماری ایما یا همان دانگ فنگ  T5 EVO، مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجم ۱.۵ لیتر وساخت میتسوبیشی است. حداکثر قدرت این موتور ۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتون متر و نحوه سوخت رسانی این خودرو کنترل الکترونیکی با پاشش مستقیم (GDI) است.

سیستم انتقال قدرت استفاده شده در لاماری ایما از نوع ۷ سرعته دو کلاچه (WDCT) و سیستم تعلیق از نوع مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب که مجهز به میله های تثبت کننده است. از دیگر مشخصات فنی این خودرو می توان به استاندارد آلایندگی یورو ۵ و ظرفیت مخزن سوخت ۵۵ لیتری آن اشاره کرد.

source

توسط