شرکت مورگان، یک به روزرسانی را برای مدل پلاس فور ارائه داده است. این محصول، خودرویی رودستر بوده که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این مدل، جانشین مدل قبلی (پلاس ۴) شده بود که به طور متناوب بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۲۰۲۰ تولید می‌شد. این دومین مدل پس از مدل Plus Six است، که طبق CX-Generation با پلتفرم آلومینیومی توسعه یافته و قاب چوبی دارد. موتور بنزینی آن نیز موتور TwinPower ب‌ام‌و است.

طراحی مورگان پلاس فور 2024

هنوز روح اصلی آن زنده‌ است. بیش از ۷ دهه تجربه پشت این مدل وجود دارد.

مورگان پلاس فور، با چند ارتقای ظاهری، میراث پلاس ۴ را همراه دارد. این ویژگی‌ها شامل چراغ‌های جدید، بال، اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب و آینه‌ها است. مورگان پلاس فور جدید، چراغ‌های ۸ اینچی، بال های جلو و عقب، دیفیوزر عقب و … دارد.

در فضای داخلی، یک سیستم صوتی Sennheiser، داشبورد و نمایشگر ارتقایافته، روشنایی داخلی، اسپیکرهای غیرمرئی (جاگذاری شده در کابین) و … وجود دارد. این خودرو با گارانتی سه ساله و قیمت ۷۸۸۰۹ دلار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی مورگان پلاس فور 2024

مورگان همیشه به دنبال انتقال حس خالص لذت رانندگی است. یک پیشرانه ۲ لیتری ب‌ام‌و برای این محصول درنظر گرفته شده است، که ۲۵۹ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده توسط گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌ها می‌رسد. البته گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز در دسترس است، که در این نسخه گشتاور به ۴۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد.

با انتخاب پکیج اختیاری Dynamic Handling، دمپرها و فنرهای جدید با امکان تنظیم نوسان وجود دارد. در این پکیج، کارشناسان تعلیق Nitron نقش داشته‌اند. ویژگی این پکیج شامل کمک فنر با تنظیم دمپر و آنتی رول بار عقب است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari