شرکت تیونینگ منهارت، این بار سراغ ب‌ام‌و M2 رفته است. منهارت GTR II، خودرویی در تیراژ محدود با مشخصات منحصربه‌فرد دارد.

مشخصات فنی منهارت GTR II

خروجی آن به ۷۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. این یعنی محصول منهارت، ۲۵۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیش‌تری نسبت به M2 فابریک دارد، که در کارخانه San Luis Potosi مکزیک ساخته می‌شود.

منهارت درواقع ECU خودرو را ریمپ کرده و ورودی فیبرکربنی را برای پیشرانه ۳ لیتری توئین توربو S58 قرار داده است. بنابراین خودرو در مدت زمان ۵.۷۶ ثانیه از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

منهارت GTR II ب‌ام‌و M2

منهارت همچنین با استفاده از خروجی‌های اگزوز Sport-Downpipes،  کاتالیزورهای HJS و سیستم اگزوز ضدزنگ و استیل منهارت، به این خروجی دست یافته است. برای مشتریان خارج از بازار آلمان، اگزوز مسابقه‌ای بدون کاتالیست ارائه می‌‌شود‌.

با استفاده از سیستم تعلیق KW، ارتفاع خودرو کم‌تر شده و تعلیق Variant 4 coilover دارد.

مشخصات ظاهری منهارت GTR II

منهارت تلاش کرده تا ظاهر MH2 GTR II جذاب و اسپرت باشد. منهارت هر رنگی از پالت ب‌ام‌و را قبول می‌کند و رنگ براقی را روی بدنه می‌زند. ویژگی‌های ظاهری شامل تریم جدید کاپوت، عناصر روی سپر، اسپویلر و گریل جلو است، که همگی فیبرکربن هستند. همچنین بال عقب بزرگ و دیفیوزر نیز دیده می‌شود. رنگ Magenta باعث شده تا خودرو عضلانی‌تر دیده شود.

منهارت GTR II ب‌ام‌و M2

برای این محصول، رینگ‌های Raffa RFS-02  با رنگ شامپاینی درنظر گرفته شده، که ابعاد آن‌ها در بخش جلو ۲۰ و در عقب ۲۱ اینچ است. تایرهای 285/30 و 305/25 رینگ‌ها را در بر گرفته است. رنگ کالیپرها، با بدنه هماهنگ است.

در این خودرو، صندلی‌های عقب حذف شده و به جای آن‌ها یک رول‌کیج با رنگ شامپاینی قرار گرفته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari