شرکت آلمانی منصوری در سال‌های اخیر به ساخت خودروهای هیجان‌انگیز و البته در بسیاری از موارد عجیب شهرت داشته است. این شرکت محصولات خود را بر پایه خودروهای ساخت برندهایی همچون لامبورگینی، پورشه و فراری توسعه می­‌دهد. مرسدس بنز G کلاس هم یکی از خودروهای محبوب منصوری است.

اما ظاهرا این رویه کمی تغییر کرده است، چراکه همزمان با افزایش توجه مشتریان به وسایل نقلیه دوچرخ، منصوری هم برای نخستین بار یک اسکوتر را با نشان خود معرفی کرده است.

وسپا موناکو ادیشن، براساس مدل التریکا شکل گرفته و البته همچون سایر محصولات منصوری، با تغییرات گسترده همراه شده است. برخی قطعات بدنه از فیبرکربن ساخته شده و چرم با کیفیت روی صندلی راکب را روکش کرده است. نوار تزئینی سفید و قرمز هم رنگ‌های پرچم کشور کوچک ولی ثروتمند موناکو را به نمایش می­‌گذارد.

منصوری وسپا موناکو ادیشن

اگر با دقت بیشتری به تصاویر نگاه کنید، احتمالا نشان خاندان حاکم بر موناکو را نیز روی پنل فیبرکربنی کناره بدنه مشاهده خواهید کرد.

وسپا موناکو ادیشن فقط از نظر ظاهری دستخوش تغییر شده است و از نظر فنی با سایر همتایان خود، تفاوتی ندارد.

آخرین باری که منصوری از لقب موناکو ادیشن استفاده کرد، سال 2012 بود. در آن زمان، یک نسخه ویژه از فراری 458 اسپایدر توسط این تیونر آلمانی معرفی شد. برخلاف این خودرو که در تیراژ فقط 3 دستگاه تولید شد، وسپا موناکو ادیشن در تعداد 99 دستگاه به فروش می‌­رسد که البته بازهم عدد زیادی نیست.

منصوری وسپا موناکو ادیشن

به رسم سایر محصولات منصوری در سال‌های اخیر، قیمت وسپا موناکو ادیشن هم اعلام نشده است. البته با توجه به ارقام حیرت‌انگیز که معمولا برای محصولات این شرکت تعیین می‌­شود، اعلام قیمت شش رقمی برای این اسکوتر ایتالیایی برقی چندان دور از ذهن نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari