کاتالوگ هوندا سیتی وارداتی

اردیبهشت 1403: شرکت آذریوردسال، به عنوان واردکننده محصول هوندا سیتی در ایران، برای اولین بار کاتالوگ رسمی این سدان اقتصادی را منتشر کرده است:

کاتالوگ هوندا سیتی وارداتی (PDF)


طراحی هوندا سیتی آذریوردسال

اواخر زمستان سال 1401، نسخه بروزرسانی شده از هوندا سیتی با مدل 2023 و با تغییرات نه چندان اساسی، ابتدا در هند رونمایی شد. هوندا سیتی که به عنوان یک خودروی اقتصادی در ابتدای دهه 1980 میلادی پا به عرصه گذاشته، در سال 2019 به هفتمین نسل خود وارد شد. این مدل با کد اتاق GN ابتدا در تایلند رونمایی گردید و سپس به هند، ویتنام، اندونزی، مالزی و برزیل نیز راه یافت. نکته جالب اینکه نسل ششم این خودرو همچنان در پاکستان تولید می­‌شود.

تغییرات ظاهری هوندا سیتی 2023 مواردی شامل تغییر در طراحی جلوپنجره، سپرها، رینگ‌ها و اضافه شدن دیفیوزر و باله به عقب خودرو را دربرمی­‌گیرد.

کاهش عرض نوار کروم، طرح لانه زنبوری جلوپنجره، طراحی جدید سپرهای جلو و عقب، اضافه شدن تریم مشکی به سپر جلو و دیفیوزر مشکی به سپر عقب، چهره هوندا سیتی 2023 را از مدل قبلی متمایز کرده است.

کابین و امکانات هوندا سیتی آذریورد سال

در فضای کابین هوندا سیتی شاهد استفاده از متریال با کیفیت بالاتر هستیم.

هوندا سیتی 2023

به نظر می‌­رسد که تغییرات فضای کابین هوندا سیتی 2023 به اضافه شدن دکمه کنترل صدا به فرمان محدود شده است. طبق کاتالوگ رسمی این محصول، هوندا سیتی وارداتی با امکانات و تجهیزات زیر عرضه می‌شود:

. ایربگ راننده، سرنشین جلو، پرده‌ای و جانبی
. سنسور باد تایر
. کروز کنترل
. هشدار ایمنی
. 4 اسپیکر
. دنده پشت فرمان
. فرمان چرمی با دکمه‌های کنترلی
. روکش پارچه‌ای صندلی‌ها
. کی‌لس استارتر
. دوربین عقب
. کولر اتوماتیک
. نمایشگر 8 اینچی لمسی
. اپل کار پلی و اندروید اتو
. سنسور نور
. و …

مشخصات فنی هوندا سیتی آذریورد سال

هوندا سیتی را می‌­توان با پیشرانه 1.5 لیتری بنزین­سوز i-VTEC سفارش داد. این پیشرانه DOHC یا سرسیلندر با میل سوپاپ دوبل، 121 اسب­‌بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

قیمت هوندا سیتی وارداتی

نسل ششم هوندا سیتی با قیمت پایه 11,500 دلار، همچنان در هند تولید می­‌شود. نسخه بروزرسانی شده از نسل هفتم نیز با قیمت پایه 13,900 دلار وارد بازارهای آسیایی شده است.


شرایط فروش هوندا سیتی

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت آذریورسال، شرایط فروش آن و جدیدترین محصولات وارداتی این شرکت، و همچنین فروش هوندا سیتی وارداتی در ایران، مقاله شرایط فروش آذریورسال را مطالعه کنید.

source

توسط autokhabari