هونگچی برند لوکسی است که زیرمجموعه گروه فاو محسوب می‌شود. این شرکت یک مدل کانورتیبل را با نام EH7 در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی و معرفی کرده است. نسخه سقف ثابت آن در تاریخ ۲۰ مارس معرفی شده بود.

در حال حاضر خانواده EH7 شامل پنج تریم است که در بازه قیمتی ۳۱,۹۰۰ تا ۴۳,۰۰۰ دلار قرار دارند. به احتمال زیاد پس از معرفی و عرضه نسخه کانورتیبل، این بازه افزایش می‌یابد.

طراحی هونگچی EH7 کانورتیبل

طراحی نسخه کانورتیبل، مشابه همان نسخه سقف ثابت است. یک جلوپنجره کاملا بسته، چراغ‌های جلویی 7 شکل و چراغ عقب پیوسته و یکپارچه از ویژگی‌های ظاهری آن است.

هونگچی EH7 کانورتیبل

ابعاد خودرو به 4980/1915/1490 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری آن ۳۰۰۰ میلی‌متر است. وقتی که سقف خودرو باز است، نمای چشمگیری را ارائه می‌دهد.

کابین و امکانات هونگچی EH7 کانورتیبل

در فضای داخلی این خودرو کانورتیبل، بر کیفیت متریال کابین تاکید شده است. رنگ‌بندی این فضا، با بدنه خودرو هماهنگ بوده و دو رنگ است. یک نمایشگر دوگانه ۶ اینچ و ۱۵.۵ اینچی در کابین تعبیه شده است و علاوه بر آن، نمایشگر تقویت شده هدآپ دیسپلی نیز وجود دارد.

هونگچی EH7 کانورتیبل

طراحی فضای کابین مینیمال است و دکمه‌های فیزیکی حذف شده‌اند. فرمان طراحی اسپرتی دارد و یادآور دسته‌های بازی است. طراحی صندلی‌ها نیز یکپارچه و اسپرت است.

مشخصات فنی هونگچی EH7 کانورتیبل

هونگچی EH7 کانورتیبل در هر دو نسخه دیفرانسیل عقب و تمام چرخ محرک در دسترس است. باتری لیتیومی سه‌تایی آن توسط CATL تامین شده است‌. این خودرو در مدت زمان ۳.۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari