شرکت تیونینگ AC اشنیتزر، به روزرسانی‌های خود را برای نسخه‌های مختلف ب‌ام‌و سری ۵ و i5 جدید ارائه داده است. در حال حاضر این به روز رسانی‌ها شامل ارتقاهای آیرودینامیکی، رینگ‌های مختلف و بهینه‌سازی سیستم تعلیق است. ارتقای عملکرد خودرو و پیشرانه برای نسخه‌های بنزینی و دیزلی نیز در حال توسعه بوده و به زودی ارائه می‌شود.

برنامه این تیونر برای سری ۵ G60 ، از اواخر سال گذشته و با عرضه رینگ‌های سبک ۱۹ ,۲۰ و ۲۱ اینچی (با طراحی‌های AC3 , AC1 و AC4) آغاز شد. اکنون نیز یک کیت بدنه برای آن ارائه شده که برای تمامی تریم‌ها و نسخه‌های سری ۵ (به شرط دارا بودن پکیج M اسپرت فابریک) در دسترس است.

معرفی ب‌ام‌و i5 جدید

کیت بدنه سری پنج، شامل مواردی مانند اسپیلتر برجسته جلوی خودرو، رکاب‌های جانبی، دو اسپویلر عقب (روی سقف و لبه صندوق) و قطعه روی سپر عقب (برای حفاظت بیش‌تر از خودرو) است. همچنین مشتریان می‌توانند برای فضای داخلی خودرو، مواردی مانند پدال‌های آلومینیومی، زیرپایی برای استراحت، روکش‌های مخصوص کنترلر iDrive و جای کلید را دریافت کنند.

ای سی اشنیتزر همچنین آپشن کاهش ارتفاع و فنرها را ارائه می‌دهد. نسخه‌های دیفرانسیل عقب (شامل 530i , 520i , 520d و 523d) می‌توانند از ۱۵ تا ۲۰ میلی‌متر کاهش ارتفاع داشته باشند. نسخه‌های دارای سیستم تمام چرخ محرک ب‌ام‌و (شامل 530i , 520d و 523d xDrive) نیز از ۲۵ تا ۳۰ میلی‌متر کاهش ارتفاع دارند. قطعات مشکی آلومینیومی نیز باعث افزایش ۱۰ میلی‌متری عرض خودرو در هر طرف می‌شوند.

معرفی ب‌ام‌و i5 جدید

بیش‌تر ارتقاهای ذکر شده، برای نسخه برقی، یعنی i5 نیز در دسترس است. حتی ارتقاها برای نسخه تورینگ سری پنج نیز ارائه می‌شود؛ البته به جز اسپویلر دوبل که ویژه نسخه سدان است.

گران‌ترین قطعه در به‌روز‌رسانی‌های اشنیتزر، رینگ‌ها هستند که قیمت آن‌ها متفاوت است و تا ۶,۳۰۹ دلار می‌رود. قیمت سایر قطعات کیت بدنه نیز به شرح زیر است:

  • اسپلیتر: ۱,۳۸۲ دلار
  • رکاب‌های جانبی: ۹۰۰ دلار
  • اسپویلر لبه صندوق: ۵۷۳ دلار
  • اسپویلر سقفی: ۵۲۵ دلار
  • فنرهای کاهش ارتفاع: ۵۲۵ دلار
  • اسپیسرها:  ۲۴۹ دلار

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari