از سال ۲۰۲۲، تایکان GTS به سبد محصولات پورشه اضافه می‌شود. این خودرو با قیمت بالاتر نسبت به مدل استاندارد، دونوع بدنه‌ی سدان و اسپرت توریزمو (شوتینگ‌بریک) خواهد داشت.
تقاضا برای تایکان در بازار جهانی فراتر از انتظار است. این محصول طی ماه‌های اخیر، فروش بیشتری نسبت به ۹۱۱ داشته و حالا یکی از مهم‌ترین تولیدات پورشه محسوب می‌شود. چنین شرایطی، فرصتی مغتنم برای شرکت سازنده است تا تنوع نسخه‌های مختلف تایکان را افزایش دهد.
پورشه تایکان جی تی اس سدان
از نظر قیمت، امکانات و توانایی فنی، تایکان GTS بالاتر از مدل ۴S و پایین‌تر از نسخه‌ی توربو خواهد بود. در نمای ظاهری، به زحمت می‌توان تفاوتی بین تایکان GTS و نمونه‌ی استاندارد پیدا کرد. علاوه‌بر کد GTS روی رکاب‌ها، شکاف عمیق و نسبتا بزرگی در طرفین سپر و روبروی چرخ‌های جلو وجود دارد که مخصوص این خودرو طراحی شده‌اند. همچنین چرخ‌های ۲۰ اینچ مشابه تایکان توربو S  روی GTS نصب خواهد شد.
تایکان ۴S و توربو، ۴۶۲ و ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند؛ درحالی که تایکان GTS با دو موتور روی محورهای جلو و عقب، ۵۹۰ اسب بخار قدرت دارد. این محصول، همراه سیستم هوشمند چهار چرخ فعال و باتری ۹۳/۴ کیلووات ساعتی، ۳/۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رسد. تایکان GTS با شارژرهای ۲۷۰ کیلوواتی سازگار است و ۸۰ درصد ظرفیت باتری خود را ظرف ۲۲/۵ دقیقه تکمیل می‌کند.
تایکان GTS اسپرت توریزمو، از سیستم تعلیق مشابه تایکان توربو بهره می‌برد و از نظر ارتفاع بدنه، تفاوتی با نسخه‌ی سدان نخواهد داشت. این شرایط، وجه تمایز تایکان اسپرت توریزمو با کراس توریزمو (شبه کراس‌اوور تایکان) خواهد بود تا نسخه‌ی GTS برای رانندگی اسپرت و مانورهای سریع، مناسب‌تر باشد.پورشه تایکان جی تی اس اسپرت توریزمو نمای پشت
امکانات ویژه مثل سقف شیشه‌ای پانورامیک با امکان کنترل نور، برای تایکان GTS سدان و اسپرت توریزمو قابل سفارش هستند. این فناوری، به لطف ۹ لایه کریستال مایع داخل سقف، چهار حالت ورود نور به داخل اتاق را کنترل می‌کند. هنگامی که خودرو خاموش و سرنشینان خارج شوند، سقف پانورامیک به حالت تیره تغییر خواهد کرد و جلوی ۶۰ درصد نور ورودی به کابین را خواهد گرفت. ادوات اضافی ساخت پورشه، مثل ریل باربند سقفی و تجهیزات مخصوص حمل دوچرخه روی کاپوت عقب، برای تایکان GTS نیز قابل سفارش خواهند بود.
زمان تحویل پورشه تایکان GTS به خریدران، بهار سال آینده خواهد بود. آستانه قیمت مدل سدان، ۱۳۱ هزار دلار تعیین شده درحالی‌که قیمت نسخه‌ی اسپرت توریزمو ۱۳۳ هزار دلار است. هم‌اکنون، تایکان ۴S و تایکان توربو در بازار جهانی، ۱۰۴ و ۱۵۱ هزار دلار قیمت دارند.
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
لینک منبع اصلی برای دسترسی به تصاویر بیشتر:
https://www.motor1.com/photo/6306038/2022-porsche-taycan-gts-sedan/
new RAMIN
https://www.netcarshow.com/porsche/2022-taycan_gts_sport_turismo/
لینک تمامی عکس ها با هم…😁
😉😉
امیر
ممنون جناب اشتری که انقدر به کارتون اهمیت می دید.
ممنون که به پدال اومدید.
Porsche 911
دمت گرم آقای اشتری 🙏😄
واقعا تایکان رو دوست دارم فقط حیف که برقیه
با این طراحی و زیبایی حیف که بی صداست
خیلی این تریم GTS بهش اومده
طراحی رو یجوری انجام داده که هر چی اسپرت زیباتر
در کل فوق العادس
_[TROFEO]_
عهههههههه اقای اشتری!!!!!!
هنوزم تو زومیت فعالیت دارید؟
Clean Energy
تایکان عالیه…
واقعا ماشیپ خوبیه و رقباش رو پودر میکنه… من به شخصه بین این و بقیه اشون تایکان رو ترجیح میدم چون واقعا طراحی داخلی و خارجی بهتری داره و فکر کنم از بقیه شون هم تا حدی با کیفیت تر و و پرفورمنس قویتری داشته باشه
در کل به قولی
گل بود به سبزه نیز آراسته شد…
بهراد
از ۲۰۷ سقف شیشه ای ما الگو گرفتن .خخخخخخخح
Hosein
چراغ های جلو با الهام گرفتن از یوز ایرانی 🙂
امین
باید برم ترکیه باید یه پورشه تایکان بخرم باید
حامد
باید برم ترکیه باید یه پورشه تایکان بخرم باید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *