شرکت تیونینگ منصوری، کیت‌های بدنه و قطعات مختلفی را تاکنون برای لندرور دیفندر ارائه داده است. مدتی پیش منصوری به سراغ دیفندر ۹۰ رفت و اکنون نوبت به دیفندر ۱۱۰ رسیده است.

طراحی منصوری دیفندر 110 بلک ادیشن

ظاهر این نسخه تیره و سیاه و منصوری آن را بلک ادیشن صدا می‌کند. گلگیرها عضلانی‌تر شده و عناصر متعددی به قسمت‌های جلو، عقب و جانبی اضافه شده است. مانند چراغ‌های اضافه سپر جلو و بالای شیشه، کاپوت جدید، دیفیوزر اسپرت، بال سقفی و چراغ ترمز مرکزی عقب‌.

دیفندر 110 با تیونینگ منصوری

لوگو منصوری در بخش‌های مختلفی از بدنه، مانند روی چرخ زاپاس و کاپوت جدید، دیده می‌شود. رینگ‌های منصوری، روی این دیفندر کمی عجیب به نظر می‌رسند و بیش‌تر برای رولزرویس مناسب هستند. تایرهای 295/30 رینگ‌ها را پوشانده است.

به خاطر استفاده از این نوع رینگ و تایر و همچنین کاهش ارتفاع از سطح زمین، دیفندر توانایی آفرود خود را از دست داده است.

کابین و امکانات منصوری دیفندر 110 بلک ادیشن

طبق معمول می‌دانیم که منصوری برای ساخت قطعات ویژه خود از فیبرکربن استفاده می‌کند. بیش‌تر قطعات فیبرکربنی سبک نیز در کابین خودرو وجود دارد. در این دیفندر ۱۱۰، از جزئیات رنگ برنز استفاده شده است. چند نشان ویژه نیز حک شده است.

این دیفندر شباهت دیگری نیز با رولزرویس داشته و آن هم سقف کهکشانی است. 

دیفندر 110 با تیونینگ منصوری

مشخصات فنی منصوری دیفندر 110 بلک ادیشن

این نسخه خاص از دیفندر 110 احتمالا به پیشرانه V8 سوپرشارژ مجهز است. این پیشرانه ۵ لیتری در حالت استاندارد ۵۱۸ اسب‌بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اما نسخه منصوری، ۶۴۱ اسب‌بخار قدرت و  ۸۷۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. حداکثر سرعت نیز از ۲۴۰ به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari