بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) و گروه صنعتی ایران خودرو، جایگاه کیفیت تارا میان سایر محصولات داخلی و هم رده مشخص شده و امتیاز کیفی برای اولین بار به این سدان کلاس C داخلی اعطا گردیده است.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل ایکوپرس، براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تارا با گیربکس دستی ایران خودرو، با سطح چهار ستاره کیفیت وارد جدول ارزشیابی شد.
تارا با گیربکس دستی در نخستین ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، طبق هدف کیفی تعیین شده از سوی ایران خودرو با چهار ستاره کیفیت وارد جدول شد.
دستیابی به سطح کیفی پنج ستاره برای محصول تارا اتوماتیک در بدو ورود به جدول ارزشیابی نیز از اهداف پیش روی این خودروساز است.
حتماً بخوانید: تست و بررسی تارا دنده ای در پیست آزادی
نظارت کیفی در تمامی فرآیندهای تولید محصولات ایران خودرو به ویژه محصول جدید تارا به صورت مستمر صورت می گیرد و کسب چهار ستاره در بدو ورود به جدول ارزشیابی، دستاورد مهمی به شمار می رود.
خودروساز بزرگ کشور،‌ در صدد است تا با استمرار اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت،‌ با قوت بیش‌تر مسیر بی پایان کیفیت را ادامه داده و با حفظ و ارتقای کیفیت در کنار تنوع محصولات، گام های موثری در افزایش رضایتمندی مشتریان بردارد.
حتماً ببینید: ویدیوی معرفی تارا دنده ای ایران خودرو در اسب بخار
ایران خودرو تارا به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که در این پیشرانه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دیده می شود. همچنین فناوری پمپ روغن متغییر، سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی، ساختار پاشش سوخت جدید و… برای TU5 پلاس به کار گرفته شده است. این پیشرانه بر روی تارا دنده ای ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی BE4، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این سدان ملی می رسانند.
پیشرانه TU5 پلاس که بر روی تارا و رانا پلاس پانوراما ۶ دنده نصب شده است، اولین قوای محرکه بر روی خودروهایی داخلی است که به پمپ روغن متغییر مجهز بوده و می تواند بر اساس شرایط میزان فشار روغن را تغییر دهد. گفته می شود که در آینده نزدیک پیشرانه EF7 پلاس و TC7 پلاس به این ویژگی مجهز خواهند شد.
ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی پارچه، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، رینگ فولادی طرح اسپرت با قالپاق، نمایشگر لمسی، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، کامپیوتر سفر، سنسور باد تایرها، سامانه نمایشگر وضعیت تعویض دنده، چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوا، استاندارد ایزوفیکس صندلی ها و… از جمله امکانات تارا دنده ای ایران خودرو است.
عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار







در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *