کمپانی چینی گریت وال موتورز GWM از جدیدترین عضو خانواده پیکاپ های دوکابین خود یعنی کینگ کونگ کنن ۲۰۲۲ رونمایی کرد.

نسخه جدید و طویل‌تر این پیکاپ که با نام کینگ کونگ پوئر نیز شناخته می‌شود سومین پیکاپ نسل جدید کنن در سبد محصولات گریت وال موتورز محسوب شده و گفته می‌شود جایگزین تجاری‌تر برای پیکاپ این خودروساز در کشور استرالیا خواهد بود. البته فعلاً عرضه پیکاپ جدید گریت وال در استرالیا تائید نشده است.

سخنگوی گریت وال استرالیا گفته است:
عدم بررسی گزینه‌های جدید برای گسترش سبد محصولات گریت وال موتورز در استرالیا یک فرصت سوزی خواهد بود. ما قطعاً عرضه محصولات جدید این شرکت را زیر نظر داریم. البته تا این لحظه نمی‌توانیم عرضه کینگ کونگ کنن را در استرالیا تائید کنم.
جزئیات رسمی چندانی از این پیکاپ در دست نیست اما از واژه کنن در نام این خودرو و نوشته پوئر روی میله اسپورت روی خودرو استفاده شده که هر دو نشان یاد شده جزو ویژگی‌های استاندارد پیکاپ های گریت وال موتورز در سایر بازارها می‌باشد. به احتمال زیاد این خودرو از پلتفرم و قطعات مشترک با دیگر پیکاپ های گریت وال موتورز سود می‌برد.
رسانه‌های چینی می‌گویند این پیکاپ جدید طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵۳۶۵/۱۸۸۰/۱۸۴۰ میلی‌متری داشته و فاصله بین محوری آن برابر با ۳۱۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

خریدارانی که به دنبال حمل وسایل بیشتر و بزرگ‌تر هستند می‌توانند گزینه فضای بار بزرگ‌تر ۱۸۲۰ میلی‌متری را بدهند که باعث می‌شود طول کلی خودرو به ۵۶۳۵ میلی‌متر و فاصله بین محوری به ۳۴۱۰ میلی‌متر برسد.
گفته می‌شود فضای بار این خودرو ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرمی داشته هرچند فکر نمی‌کنیم این رقم خیلی صحیح باشد زیرا ابعاد خودرو چیز دیگری را نشان می‌دهد. زاویه حمله و فرار کینگ کونگ کنن نیز بین ۲۲ تا ۲۵ و ۲۴ تا ۲۵ درجه اعلام شده است.
این پیکاپ با رینگ‌های ۱۷ اینچی در دسترس خواهد بود اما مدل آبی‌رنگ حاضر در تصاویر ظاهراً از رینگ‌های ۱۶ یا ۱۸ اینچی استفاده کرده است.

نیروبخش پیکاپ جدید گریت وال در چین همان پیشرانه ۲ لیتری توربو و ۲ لیتری توربودیزل سایر نسخه‌ها می‌باشد. پیشرانه بنزینی قدرت ۱۸۸ اسب بخاری داشته درحالی‌که خروجی نمونه توربودیزل ۱۴۷ و ۱۶۱ اسب بخار است.

این پیکاپ جدید از نظر طراحی شبیه مدل‌های استاندارد کن و ایکس کنن بوده و از چراغ‌های جلوی LED با جلوپنجره چندضلعی و سپر آفرود سود می‌برد.

فعلاً تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما می‌توان انتظار مواردی همچون نمایشگر لمسی ۹ اینچی، پشت آمپرهای ۷ اینچی و… را داشت. احتمالاً نسخه‌های فول نیز دارای سانروف خواهند بود.
افشار
کینگ کونگ !!!! یاد اون میمون گنده افتادم 😂
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
دیگه کینگ کونگ هم به بازی گرفتن ، بابا کینگ کونگ تا قبل گوریل انگوری ابهتی داشت برا خودش از اون به بعد دیگه ابهتش از بین رفت ، خواهشا بزارین خاطره بمونن ایشون
یوسف
میتونست تلاش کنه کمتر شبیه نیسان تایتان باشه. گریت وال از شرکت های خوب چینه اما زیربرندهای زیاد با طراحی های سردرگم داره. فقط هاوال خوب عمل کرده به نظرم.
hssn
عقب هم تماما مثل هایلوکسه
GT
کی توی استرالیا اینا می‌خره؟! 😐😱
سامان اذری
سطح درامد تو استرالیا خیلی بالاست
و این ماشین با هایلوکس تفاوت قیمت آنچنانیی نخواهد داشت
مردم باید خر باشن که اینو به هایلوکس ترجیح بدن
پویان
سلام آقا سامان خوبی گریت وال. بی وای دی. ام جی. جیلی و چانگان به زودی میتونن بهتر از تویوتا و…. هم بسازن. فقط مساله اسم برند مهمه که خیلی ها مثل شما ممکنه قبول نکنن.
پویان
سلام آقا سامان خوبی
گریت وال بی وای دی ام جی جیلی و چانگان میتونن به زودی همطراز و حتی بهتر از تویوتا و… ر وبسازن.
ولی بعضی ها مثل شما فقط روی اسم تکیه دارید.
TOYOTA
چجوری میگی به تویوتا میرسن کره که پیشرفت خیلی زیادی داشته هنوز نتونسته از برند های مثل نیسان هوندا سبقت بگیره اون وقت یک چینی تازه به دوران رسیده میخواد تویوتا بگیره
پویان
بله. میتونن. کره رو بیخیال. چینی ها رفتن سراغ ماشین برقی که پیچیدگی خیلی کمتری داره. و الان به جایی رسیدن که در اینده نزدیک تسلا رو هم از نظر فنی تهدید می‌کنن.فقط مشکل بحث برندینگ است.موتور الکتریکی چانگان رو دیدی. اگر ندیدی آقا رامین لطف کنه خصوصیاتش رو بذاره. ممنون
Silent
😂😂😂
یکبار گفتم اینو: این دست برندها اگه چیزی توو چنته داشتن الان کشورهای توسعه یافته اروپایی و امریکایی شمالی باس چچچچانگگان سوار می بودن! ولی چون توان عبور از فیلترها و استانداردهای موسسات غربی رو ندارن سر از کشورهای جهان سوم در میارن.
این پورتوتایپ و نمودارهای آنالیز محصولاتشون هم جز ماکت چیزی نیس!
new RAMIN
سایلنت مثل اینکه سیستم سوپر خنک کننده باتری و نسل جدید درایو الکتریکی بسیار برگ ریزون بود الان داری چیز میشی😂 دیروز تو پست درگ تایکان با اون آئودی آوانته rs6 یه چیزی گفتم کلا همه حتی تا امروز هم کامنتی ندادن! ببین چه قدر سنگین بود…
نمیتونن پاس کنن؟؟؟ عجب!!
چندتا لینک یوتویب تست تصادف غربی میدم خدمت بری حالشو ببری…
https://m.youtube.com/watch?v=LGO520Qcgkc
https://m.youtube.com/watch?v=c10z2q_GOs0
حالا که گفتی چنگان بد نیست بدونی همون چنگان! نه تنها میتونی NHSTA آمریکارو پاس کنه… حتی از اونم بالاتره!
https://m.youtube.com/watch?v=uHT_eibkl9E
در NHSTA تستی هست که خودرو با زاویه ۴۰ درجه با سرعت ۴۶ کیلومتر پرتاب میشه… بیا اینم همون تستNHSTA اما با سرعت ۵۵ کیلومتر که توسط CH انجام شده!!!
(این پورتوتایپ و نمودارهای آنالیز محصولاتشون هم جز ماکت چیزی نیس!)
داداش اینو باید دیروز تو پست همون تایکان مینوشتی😂 نه اینجا.
دقیقا ۳۱ ساعت دیگه avita E11 معرفی میشه و دقیقا جفتشون یعنی هم C385 و هم E11 تقریبا ۶ الی ۹ ماه دیگه میان بازار…بعد میگی ماکت؟🤣
ماکت هم باشن ماکت های زیباتری نسبت به مدل ۳ و Y هستن…
پویان
ممنون رامین ب. خیلی قشنگ توضیح دادی.
درباره موتور الکتریکی چانگان هم بنویس.یکی نوشته یک بار مصرف هستن.
Erfan
با هیچ جای صحبتتون موافق نباشم با بخش مقایسه ظاهری ماکت های چینی با تسلا موافقم.
تسلا مرز های طراحی رو جابجا کرده(البته از عقب)
پویان
توان عبور رو بخوبی دارن. مخصوصا بی وای دی جیلی چانگان ام جی
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
موتور برقی که شما میگی نباید یکبار مصرف باشه چین نمیتونه بازاری تصرف کنه چون کلا تو کار کپی رایته
Silent
روززی که عکس نمایندگی چچچاانگگاان رو زیر امپایراستیت امریکا رو دیدی :)) بدون اوون روز تازه اول خط ن!
Reza Waffen SS
اسمو نگاه 😂
مسعود
همه چیزش هیچ فقط لوگوش 😂
مهدی
هیکلی چخ دی غیرتی قدرتی یخ دی
انگاری رو بنز ده تن موتور پراید گذاشتی
AMG GT R
با این اسم فقط ۱۶۰ اسب
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *